Vaučer za digitalni marketing

Vaučer za digitalni marketing

Drugi rok prijave za Vaučere za digitalizaciju traje od 01.11. do 01.12.2023., a u nastavku slijedi podsjetnik za Vaučere za digitalni marketing, s obzirom da je naša djelatnost vezana upravo za tu vrstu projekata.
Vaučer za digitalni marketing

S obzirom da se bliži 2. rok za podnošenje prijava za Vaučere za digitalizaciju, a koji počinje od 01.11. i završava s 01.12.2023. godine, dobro je prisjetiti se osnovnih informacija vezano uz Vaučer za digitalni marketing, s obzirom da je Shimoda upisana u Katalog pružatelja usluga, upravo za djelatnosti obuhvaćane ovom vrstom vaučera.

Vaučer za digitalni marketing – prihvatljive aktivnosti

Izrada Web stranica za tvrtke, uključujući hosting i registraciju domene na period od 12 mjeseci, počevši od datuma pružanja usluge od strane istog pružatelja. Također, uključuje edukaciju zaposlenika koja se odnosi na svrhu vaučera i traje minimalno 3 sata. Ova usluga osigurava prisutnost ključnih elemenata Web stranice, kvalitetan i relevantan sadržaj, tehničku ispravnost i obuku zaposlenika relevantnu za vaučer.

Izrada landing stranica, podstranica Web stranice korisnika, također uključuje hosting i registraciju domene na period od 12 mjeseci, kao i minimalno 1 sat edukacije zaposlenika o svrsi vaučera.

Izrada mobilne aplikacije koja omogućuje funkcionalnosti prilagođene mobilnim uređajima koje Internetske stranice ili Internetske trgovine ne pružaju, a također se podrazumijeva minimalno 3 sata edukacije zaposlenika. Mobilna aplikacija mora osigurati korisničko iskustvo i vizualnu privlačnost, zakonsku usklađenost, podršku za barem jedan od glavnih mobilnih operativnih sustava (npr. Android ili iOS), različite tehničke implementacije te sigurnost podataka i stabilno funkcioniranje.

Izrada Web aplikacije s ciljem automatizacije poslovnih procesa, poboljšane komunikacije s klijentima, optimizacije obrade podataka, integracije s bazama podataka te boljeg praćenja i analize poslovnih procesa. Također može uključivati hosting i registraciju domene na period od 12 mjeseci, kao i minimalno 1 sat edukacije zaposlenika od strane pružatelja usluge.

Izrada Web trgovine koja omogućuju konfiguriranje i integraciju različitih načina plaćanja, podršku za različite uređaje i indeksiranje na glavnim tražilicama, pružanje hostinga i registraciju domene na period od 12 mjeseci, kao i minimalno 3 sata edukacije zaposlenika. Web trgovine također moraju omogućiti korisnicima samostalno upravljanje sadržajem.

Upravljanje društvenim mrežama (minimalno 1 društvena mreža) s uključenih minimalno 3 sata edukacije zaposlenika od strane pružatelja usluge. Ova usluga obuhvaća odabir odgovarajuće društvene mreže, izradu strategije poslovanja na društvenim mrežama, stvaranje relevantnog sadržaja prema odabranoj mreži te praćenje reakcija na objavljeni sadržaj (statistike).

Ukupna alokacija za ovu vrstu vaučera (sva tri kruga prijave): 1.990.850,00 EUR 

Klikom na slijedeću poveznicu, saznajte više o Vaučerima za digitalizaciju, rokovima i uvjetima za prijavu, a dokumentaciju za ovu vrstu Vaučera možete pronaći na ovoj poveznici.

 

Najnovije objave

Želite kvalitetne Web stranice?

Krenite s nama u izradu Vaših novih Web stranica koje će uspostaviti snažan identitet i kvalitetnu online prezentaciju Vaše tvrtke. Uz našu pomoć, možete biti sigurni da će Vaš Web osvojiti Vaše klijente.

Zatražite ponudu