U svijetu brzih informacija i digitalnog marketinga, QR kodovi postali su tajnoviti, ali moćni alat za privlačenje pažnje i povećanje posjećenosti na Web stranicama. Bez obzira jeste li vlasnik malog poslovanja ili marketinški stručnjak, QR kodovi nude inovativan način komunikacije s Vašom publikom. U nastavu slijede osnovne informacije o vrstama QR kodova kao i neke od ideja kako QR kodovi mogu pomoći u promociji Vašeg Web-a, odnosno usluga i/ili proizvoda.
Vrste QR kodova
Postoje dvije osnovne vrste QR kodova: statički i dinamički.
Statički QR kodovi sadrže unaprijed definirane podatke koji se ne mijenjaju, dok dinamički QR kodovi vode do posredničke Web stranice koja omogućuje promjenu poveznice ili sadržaja nakon što su kodovi stvoreni. Statički su jednostavni i stabilni, dok su dinamički prilagodljiviji i omogućuju praćenje učinkovitosti kampanja. Odabir ovisi o potrebama projekta.
Primjeri upotrebe QR kodova
Direktna poveznica na Web stranicu: QR kod može biti postavljen na tiskanim marketinškim materijalima poput letaka, vizitki ili plakata kako bi brzo preusmjerio korisnike na Web stranicu klijenta. Korisnici skeniraju kod svojim pametnim telefonima i odmah dolaze na odredišnu Web stranicu.
Poveznica na proizvod u Web shopu: ako klijenti prodaju fizičke proizvode, QR kod se može staviti na ambalažu kako bi korisnici mogli brzo pristupiti dodatnim informacijama o proizvodu, recenzijama ili mogućim varijacijama proizvoda na Web stranici.
Rezervacije i narudžbe: restorani, hoteli i druge usluge mogu koristiti QR kodove za omogućavanje brzih rezervacija stolova ili narudžbi putem svojih Web stranica. Ovo je osobito korisno u vremenima kada se potiče na minimalan fizički kontakt (koja su doduše, sad već iza nas i nadamo se da se neće tako brzo vratiti).
Video prezentacije i demonstracije proizvoda: klijenti mogu stvoriti QR kodove koji vode do video prezentacija ili demonstracija njihovih proizvoda ili usluga. Ovo može pomoći u boljem razumijevanju proizvoda ili usluga koje nude.
Vodiči i informacije za posjetitelje: turističke agencije, muzeji ili kulturne ustanove mogu koristiti QR kodove kako bi posjetiteljima pružili dodatne informacije o znamenitostima, izložbama ili povijesnim mjestima.
Poveznice na društvene mreže: QR kodovi se mogu koristiti za brzo preusmjeravanje korisnika na društvene mreže klijenta, što može pomoći u izgradnji zajednice i povećanju interakcije s publikom.
Za Vas možemo izraditi QR kodove (bilo da se radi o statičkim ili dinamičkim kodovima) koji su prilagođeni Vašim potrebama. Također, QR kodovi koje izrađujemo, mogu biti oblikovani tako da odgovaraju Vašem brandu, uključujući logotip, boje i druge vizualne elemente.
Najnovije objave
Želite kvalitetne Web stranice?
Krenite s nama u izradu Vaših novih Web stranica koje će uspostaviti snažan identitet i kvalitetnu online prezentaciju Vaše tvrtke. Uz našu pomoć, možete biti sigurni da će Vaš Web osvojiti Vaše klijente.