Responzivne Web stranice u današnje vrijeme sa razlogom predstavljaju trend u izradi Web stranica. Radi se o posebnom pristupu kod izrade koji omogućava Web stranicama optimalnu prilagodbu bez obzira na kojem se uređaju prikazuju.

Drugim riječima to znači da će prikaz istih Web stranica na pametnim telefonima ili tabletima biti drugačiji nego na stolnim računalima. I ne samo drugačiji – već OPTIMIZIRAN za uređaje na kojima se Web prikazuje, a upravo je to ono što je bitno.

Kako responzivne Web stranice izgledaju u praksi, možete provjeriti testirajući ovaj naš Web na različitim uređajima (na stolnom računalu, tabletu, pametnom telefonu…).

Prednosti responzivnih Web stranica

Statistike koje datiraju iz 2014. godine govore da više od 800.000 Hrvata internetu pristupa putem mobilnih uređaja. To je nešto više od 20% i svakako nije zanemariva brojka, tim više ako uzmemo u obzir njen konstantni rast.

Za one koji ne žele zanemariti dotičnu brojku posjetitelja, rješenja su slijedeća:

Responzivne Web stranice kao što smo već gore naveli, u samom su staru optimizirane za sve navedene vrste uređaja. U tom slučaju nema potrebe da plaćate izradu mobilne verzije Web stranica. Dakle, automatski smanjujete trošak, jer izrada responzivnih Web stranica predstavlja manji trošak nego izrada klasičnih Web stranica + mobilna verzija. Nadalje, ukoliko netko podijeli poveznicu Vaših responzivnih Web stranica na društvenim mrežama ili na bilo kojem drugom mjestu, ta će poveznica uvijek vrijediti i Web će se prikazivati idealno na bilo kojoj gore navedenoj vrsti uređaja – što ne vrijedi u slučaju mobilne verzije Web stranica. Mobilne Web stranice optimizirane su za prikaz SAMO na mobilnim uređajima.

S druge strane mobilnu aplikaciju korisnici trebaju prvo preuzeti na računala, a zatim je instalirati da bi je uopće mogli koristiti. Statistike iz 2014. godine govore da više od 40% korisnika pametnih telefona uopće ne koristi dodatne aplikacije osim onih koje su već unaprijed instalirane od strane mobilnih operatera (što znači da Vaše aplikacije sigurno neće biti na više od 40% pametnih telefona). A što je sa ostalih 50 i nešto posto? Vjerojatnost da će netko instalirati Vašu aplikaciju relativno je mala, osim ako ne radi o nekoj zabavnoj igri ili sličnoj aplikaciji… o čemu ovdje ne govorimo ili ukoliko se ne radi o vrlo popularnoj aplikaciji, a to znači mnogo marketinga i dodatno utrošenog novca (ne samo u aplikaciju, nego u sve prateće aktivnosti i ljude) koji će osigurati aplikaciji kultni status.

I pored toga, ukoliko posjetitelj pretražujući određeni proizvod ili uslugu na Googlu, posjeti Vaš Web putem pametnog telefona ili tableta, opet će ostati uskraćen za optimalno iskustvo pregleda Vaših Web stranica ukoliko one nisu responzivne.

Responzivne Web stranice predstavljaju univerzalan pristup koji je idealan u najvećem broju slučajeva, a isto tako i cjenovno najpovoljniji.

Treba li posebno napominjati da radimo vrlo kvalitetne responzivne Web stranice?
Ukoliko Vam je potrebna navedena usluga, na pravom ste mjestu.